divendres, 23 de juny del 2023

Avui dia 16 de juny, l'alumna Mar Roselló ha presentat el seu curtmetratge "Una vida" dins de la programació oficial del festival de cinema en català FIC CAT (Roda de Berà). És el resultat del seu treball de recerca de batxillerat tutoritzat per Eloïsa Valero. Aquí teniu un fragment del seu discurs: "Per mi estar aquí demostra que sí he pogut assolir l’objectiu principal que era poder expressar, des de dues perspectives diferents, una més objectiva i literal i l’altra més subjectiva i poètica, tot el que he viscut durant tota la meva etapa de vida practicant gimnàstica rítmica, les coses bones i no tan bones que m’ha aportat aquest esport, i valors com la disciplina, el treball en equip, la superació personal, l’amor i la passió i fins i tot amistats que s’han tornat família. Aquest projecte em va donar l’oportunitat de poder expressar la meva experiència de la manera que més m’agrada: amb l’audiovisual, això va fer que se’m fes molt més agradable realitzar-lo, el sentia tan personal que per estones se m’oblidava que era un treball de batxillerat." Moltes felicitats, Mar! I molta sort en el futur!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada