Contacte durant confinament



Contacte Semipresencialitat

 

Nati Casanova:

 

  • Dibuix Artístic I 1r de Batxillerat: mail

  • Dibuix Artístic II 2n de Batxillerat: mail

  • Disseny 2n de Batxillerat: mail

 

Susana Mena:

  • 1r ESO A Educació Visual i Plàstica :  moodle 

  • 1r eso A Tutoria: Moodle

  • Dibuix Artístic I 1r de Batxillerat moodle

  • Volum : moodle

  • Tècniques Graficoplàstiques 1r Batxillerat :  moodle

  • Dibuix Tècnic 2n Batxillerat: Per correu electrònic.


Magda Murillo

  • 1r ESO B Educació Visual i Plàstica : moodle i mail.

  • 1r BAT Tècniques d'Expressió Graficoplàstica Digitals I: 

  • moodle i mail

  • Dibuix Artístic II 2n de Batxillerat:  moodle i mail.

  • Fonaments de les Arts II 2n de Batxillerat:  moodle i mail.

 

Oriol Salvat: 

  • 1r ESO C, D E, F i G. Educació Visual i Plàstica :  mail.

  • 3r ESO B. Educació Visual i Plàstica : mail.

  • Dibuix tècnic 1r de Batxillerat: mail.

Leonor Sanchis: 


Sergi Solé: 

  • 3r ESO C, D E, F, G i H. Educació Visual i Plàstica :  mail i moodle

  • Cultura audiovisual 1r de Batxillerat: mail i moodle

  • Dibuix tècnic 1r de Batxillerat: mail i moodle


Eloïsa Valero:

 

  • Cultura Audiovisual II 2n de Batxillerat:  moodle, el DRIVE i mail.

Fonaments de les Arts II 2n de Batxillerat: moodle, el DRIVE i mail.

1 comentari:

  1. Según mi criterio, la rampa de minusválidos construida al lado de las gradas está mal pensada, creo que con dos rampas hubiese sido suficiente y lo más correcto hubiese sido comenzarla al lado de las gradas y acabarla al lado de las gradas. Con esas dos rampas largas se hubiese vencido el desnivel y se hubiese ahorrado material y por lo tanto coste de construcción...un saludo

    ResponElimina